Se emne
Nyt Hjem Til Dyr » Dyrehaven » Hunde
Så nemt er det,at købe en kamphund.

Udskriv emne

01-08-2010 06:56 AM Så nemt er det,at købe en kamphund. | Redigeret af Pitbullwizard 01-08-2010 07:04 AM
Bruger avatar

Pitbullwizard
Registreret Bruger
Medlem

Antal indlæg: 68
Sted: Et land fjernt fra Danmark.

Advarselsniveau 1
Ifølge B.T,idag Søndag,og dem har de fundet gennem web siden Bedste Ven,og det ser ud til at medierne aldrig får tygget det ben faerdigt,da det jo gaelder om at saelge nyheder og give Hr og Fru Sovs noget at blive chokerede over,så de kan få søndagskaffen og wienerbassen galt i halsen,men se laes og døm selv denne historie.

Hvad mon B.T har taenkt sig at gøre med den hund de har købt,skal den mon myrdes i oplagets navn,da der jo er tale om en ulovlig hund,og hvad mon der er gået gennem hjernen på personen der udvalgte den hund som evt er købt til det formål?

http://www.bt.dk/...n-kamphund
En hund er kun til låns,så giv den et godt liv i den korte tid du har den til låns.

01-08-2010 06:56 PM RE: Så nemt er det,at købe en kamphund.
Bruger avatar

jan b
Hunde ejer
Meget øvet

Antal indlæg: 238
Sted: holbæk
Alder: 50

Advarselsniveau 0
hvad pokker bilder bt sig ind de leger jo med et dyrs liv arg

01-08-2010 07:13 PM RE: Så nemt er det,at købe en kamphund.
Bruger avatar

Heidi
Prinsesse!
Superadministrator

Antal indlæg: 625
Sted: Fyn
Alder: 32
Da Randers politi ikke ville tage hvalpen, blev den leveret tilbage til ejeren, som nu ikke har en chance for at sælge den videre, da BT jo har anmeldt sælger...

Altså har BT nu mere blod på sine hænder, for at få flere læsere FY FOR HELVEDE!!!

Mundkurv? NEJ tak!
Vil du straffes fordi en anden køre sprit kørsel?
Man skal ikke straffe uskyldige, få fat i de skyldige og straf dem!
Hundeloven er en ommer!

02-08-2010 11:16 AM RE: Så nemt er det,at købe en kamphund.
Bruger avatar

jan b
Hunde ejer
Meget øvet

Advarselsniveau 0
jeg syntes efterhåndens at den danske presse er blevet usmagelige deres motto er penge fremfor alt også om det er på bekostning af dyreliv

02-08-2010 11:50 AM RE: Så nemt er det,at købe en kamphund.
Bruger avatar

jan b
Hunde ejer
Meget øvet

Advarselsniveau 0
læste faktisk også på foresiden af bt ovre i det lokale supermarked at nu havde bt afsløret dyrelæge der race skiftede de udskældte racer jeg har godtnok ikke ku finde det inde på deres hjemmeside og jeg nægtede at købe bt og støtte der hetz

02-08-2010 04:42 PM RE: Så nemt er det,at købe en kamphund.
Bruger avatar

Heidi
Prinsesse!
Superadministrator

Antal indlæg: 625
Sted: Fyn
Alder: 32
BT mangler åbenbart læsere!

Du kan se det her Jan.

http://www.bt.dk/...p/44/11756

Det er usmageligt og bestemt ikke dyrevenner som arbejder på den avis.

Mundkurv? NEJ tak!
Vil du straffes fordi en anden køre sprit kørsel?
Man skal ikke straffe uskyldige, få fat i de skyldige og straf dem!
Hundeloven er en ommer!

03-08-2010 03:32 AM RE: Så nemt er det,at købe en kamphund.
Bruger avatar

Pitbullwizard
Registreret Bruger
Medlem

Antal indlæg: 68
Sted: Et land fjernt fra Danmark.

Advarselsniveau 1
Hvis jeg skal vaere helt aerlig,så er lidt af min vrede rettet mod den såkaldte opdraetter,som er helt klar over at de foretager sig noget ulovligt,men lader munden løbe som et vandfald.

Så dum har man sgu ikke lov til at vaere,og hvis jeg ikke vidste bedre skulle man tro at det hele var løgn og opdigtet,eller at den tåbelige opdraetter havde stillet frvilligt op til historien,men den sørgelig sandhed er at opdraetteren ikke har opfundet den dybe tallerken,og i fald at opdraetter havde måtte det vaere den hvor bunden vender opad.

Man fortaeller et vildt fremmed menneske at ens hund er en red nose Pitbull,og at dyrlaegen er med på at forfalske papirer på hvalpene,og alt i alt virker det helt hovedløst i min bog.

At journalisterne så ikke er andet end menneskeligt affald,er så en anden historie,men disse tåbelige såkaldte opdraettere er ikke en del af løsningen,men snarere årsagen til problemerne.

Og med en slags tåber er der nok ikke store udsigter for at få lavet loven om,da de giver medierne ligenøjagtig den ammunition de har brug for,som medierne så kan bruge i deres hetz.
En hund er kun til låns,så giv den et godt liv i den korte tid du har den til låns.

Gå til debat:
Forum powered by fusionBoard
Del denne tråd
URL:
BBcode:
HTML:
Live Support
Replikboks
Du er nødt til at logge på for at skrive en replik.

25-08-2010
MissDinka - skal bede dig oprette en annonce, de er ikke tilladt i replikboksen.

20-08-2010
Hej Kristian 1000 tak for dit tilbud, du er velkommen til at lave et banner med alle mulige dyr på og vores navn Smile og sende til dyr@nythjemtildyr.
dk så kan vi lige vende den sammen Smile

Kristian
20-08-2010
søger i webdesigner banner,osv? jeg er frisk på og gøre det 100% gratis : )

20-08-2010
Du ønskes også en god weekend Spirit68

20-08-2010
Ville så gerne kunne redde alle de dyr, som har behov for nye hjem....men pladsen er bare ik´ til dét......selvom hjerterummet er så stort..... Hav nu en dejlig weekend ude i det danske land

Donation Barometer
Støt sidens drift

Vi har modtaget:
I alt 4355,- kr.

Tak til bidragyderne!

Læs mere om donationerne!